宮古島に暮らす

アクセスカウンタ

zoom RSS I was in trouble(困りました)

<<   作成日時 : 2006/12/07 20:04   >>

トラックバック 0 / コメント 0

画像
Thu/7/December/rain
I have been cooking the dinner from Monday to Friday since my retirement.
I cooked fish -called Mebaru in Japan- boiled hard with soy sauce and added carrot, green onion, and ginger tonight.
I cooked Shungiku seasoned with soy sauce, pumpkin boiled hard with soy sauce too.
I think the cooking is very important to make the combination of vegetables and meat.
It is difficult to take a well-balanced diet.
I am in trouble to decide the menu, everyday,
リタイア以来、私は月曜日から金曜日まで夕食を作っています。
今晩は人参、ねぎ、生姜を加えたメバルの煮込み料理を作りました。
それと春菊のおひたし、かぼちゃの煮付けも作りました。
料理は肉と野菜のバランスが大事だと思います。
それが難しい。
毎日の メニューを決めるのに苦労しています。

テーマ

関連テーマ 一覧


月別リンク

トラックバック(0件)

タイトル (本文) ブログ名/日時

トラックバック用URL help


自分のブログにトラックバック記事作成(会員用) help

タイトル
本 文

コメント(0件)

内 容 ニックネーム/日時

コメントする help

ニックネーム
本 文
I was in trouble(困りました) 宮古島に暮らす/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる